But the time wasn't meant for us

Hej sötnosar!
Sitter på mitt jobb och försöker plugga lite, har grymt många deadlines just nu som ska in i veckan eller nästa.
Jag tänker inte ursäkta mig för att jag inte skriver ofta längre för jag vet att det inte kommer bli mycket bättre på ett tag heller. Jag går ut om 107 dagar, då kan jag börja skriva på riktigt igen med mycket uppdates men tills dess så är jag rädd att det inte kommer bli mycket bättre.

Iallafall, I lördags var jag på Emelies 18 års fest, det var trevligt med blandade människor. Slutade kanske lite mindre trevligt. Och på fredag ska jag och tjejerna gå ut och äta och sen drar de som har åldern inne ut och vi andra småbarn åker till en annan 18 årsfest. Lägenheten har jag för mig själv i helgen så ska försöka att bara vara hemma också och ta det lugnt och plugga. 107 dagar 107 dagar 107 dagar är vad jag upprepar i mitt huvud hela tiden när jag bara vill lägga mig ner på marken och inte kliva upp igen.

Lite random bilder från den senaste tiden;


Kommentarer
Postat av: kajsa

107 dagar kommer gå hur fort som helst! :)

2011-02-07 @ 09:52:09
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0