I wish I could lie.


Jag skulle ljuga om jag sa att du inte finns i mina tankar varje minut av varje dag.
Jag skulle ljuga om jag sa att tanken av att hon är den som får kalla dig hennes inte påverkar mig.
Jag skulle ljuga om jag sa att det inte gör så ont av att tänka på att det borde och skulle ha varit du och jag.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte känner mig så osäker men trygg på samma gång med dig.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag kommer glömma allt du har sagt till mig.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag redan har glömt dina vackra bruna ögon.
Jag skulle ljuga om jag sa att det inte känns helt perfekt när du håller om mig.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har fallit för dig.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte visste att du kände lika dant för mig.
Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte visste att det aldrig kommer bli du och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0